Rusza I edycja rankingu „Internetowy Dealer Roku 2021”

Czekamy na Wasze zgłoszenia!

RANKING

Internetowy Dealer Roku 2021

Rusza I edycja rankingu „Internetowy Dealer Roku 2021” organizowanego przez miesięcznik „Dealer”. Zapraszamy do udziału w konkursie i wypełnienia ankiety zgłoszeniowej!

Jeszcze do niedawna rola sprzedaży, ale też komunikacji zdalnej w branży motoryzacyjnej stanowiła margines dealerskich działań, a kontakt z klientem odbywał się przede wszystkim w salonie. Ale to już nieaktualne: dziś proces zakupu auta zaczyna się w większości przypadków w internecie (nawet jeśli na kolejnych jego etapach rośnie waga „stacjonarnego” dealera i spotkań na żywo). Poza tym ostatnie kilkanaście miesięcy, za sprawą pandemii, ale także dynamicznych (żeby nie powiedzieć pędzących) zmian w motoryzacji, przyspieszyło transformację sposobu prowadzenia biznesu: dealerskiego, ale też biznesów klientów dealera.

I właśnie dlatego startujemy z I edycją rankingu „Internetowy Dealer Roku”, podczas której postaramy się wyłonić te firmy dealerskie, które w sieci radzą sobie najlepiej i najskuteczniej.

Badane trzy płaszczyzny dealerskiej działalności online

Prezentacja aut w internecie i komunikacja z klientem

Aktywność w mediach społecznościowych

Firmowa strona

internetowa

100 firm i grup dealerskich, które sprzedały w 2019 roku ponad 340 tys. nowych aut

Całodniowa konferencja skoncentrowana na szukaniu odpowiedzi na temat przyszłości rynku dealerskiego

Premierowe ogłoszenie Listy TOP50 2019: „na żywo” podczas uroczystej wieczornej gali

Wystąpienie gościa specjalnego prof. Marka Belki – Premiera RP, Ministra Finansów, prezesa Narodowego Banku Polskiego

Prowadzone w internecie działania sprzedażowe i „okołosprzedażowe” (najwyżej punktowana płaszczyzna, skupiająca się na narzędziach sprzedażowych: sposób prezentacji aktualnej oferty na samochody dealera (nowe i używane), onlajnowe formy kontaktu z klientem, liczbę ofert sprzedażowych na własnej stronie oraz na głównych portalach ogłoszeniowych itd.).

Aktywność dealerów w mediach społecznościowych (jak działają i w jakim stopniu wykorzystują potencjał portali, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn czy YouTube).

Firmową stronę internetową i ogólny wizerunek dealera w sieci (czym wyróżnia się dana strona na tle innych, czy zapewnia bezpośredni kontakt ze sprzedawcą; posiadanie i jakość wizytówki Google – w tym oceny i opinie użytkowników na temat dealera).

W rankingu zwrócimy uwagę na 3 aspekty dealerskiej działalności online:

2

Spośród nadesłanych zgłoszeń redakcja „Dealera” wybierze 15, które uzyskają status oficjalnych nominacji. Ogłoszenie nominowanych firm nastąpi do 13 sierpnia.

3

O końcowym miejscu w Rankingu zdecydują punkty przyznane przez Kapitułę (składającą się z ekspertów branży dealerskiej i internetowej) oraz punkty z głosowania internetowego. Waga głosów Kapituły: 75%, głosów internetu: 25%.

4

Premierowe ogłoszenie pełnych wyników Rankingu (oraz laureatów kategorii specjalnych) nastąpi we wrześniowym numerze „Dealera” oraz w internecie.

Najpierw poczekamy na zgłoszenia od Państwa. Aby zgłosić swoją firmę, należy wysłać do 11 sierpnia br. internetową ankietę. Formularz dostępny jest TUTAJ

1

W jaki sposób wyłonimy laureatów „Internetowego Dealera Roku 2021”?

Czekamy na Wasze zgłoszenia.

Termin zgłoszeń upływa w środę 11 sierpnia o 23.59.

Internetowy Dealer Roku 2021.

Ankieta zgłoszeniowa cz. 1/2

Kontakt

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt

Artur Białek