Rusza I edycja rankingu „Internetowy Dealer Roku 2021”
Rusza I edycja rankingu „Internetowy Dealer Roku 2021” organizowanego przez miesięcznik „Dealer”. Zapraszamy do udziału w konkursie i wypełnienia ankiety zgłoszeniowej!
Jeszcze do niedawna rola sprzedaży, ale też komunikacji zdalnej w branży motoryzacyjnej stanowiła margines dealerskich działań, a kontakt z klientem odbywał się przede wszystkim w salonie. Ale to już nieaktualne: dziś proces zakupu auta zaczyna się w większości przypadków w internecie (nawet jeśli na kolejnych jego etapach rośnie waga „stacjonarnego” dealera i spotkań na żywo). Poza tym ostatnie kilkanaście miesięcy, za sprawą pandemii, ale także dynamicznych (żeby nie powiedzieć pędzących) zmian w motoryzacji, przyspieszyło transformację sposobu prowadzenia biznesu: dealerskiego, ale też biznesów klientów dealera.
I właśnie dlatego startujemy z I edycją rankingu „Internetowy Dealer Roku”, podczas której postaramy się wyłonić te firmy dealerskie, które w sieci radzą sobie najlepiej i najskuteczniej.
Badane trzy płaszczyzny dealerskiej działalności online
Prezentacja aut w internecie i komunikacja z klientem
Aktywność w mediach społecznościowych
Firmowa strona
internetowa
100 firm i grup dealerskich, które sprzedały w 2019 roku ponad 340 tys. nowych aut
Całodniowa konferencja skoncentrowana na szukaniu odpowiedzi na temat przyszłości rynku dealerskiego
Premierowe ogłoszenie Listy TOP50 2019: „na żywo” podczas uroczystej wieczornej gali
Wystąpienie gościa specjalnego prof. Marka Belki – Premiera RP, Ministra Finansów, prezesa Narodowego Banku Polskiego
Prowadzone w internecie działania sprzedażowe i „okołosprzedażowe” (najwyżej punktowana płaszczyzna, skupiająca się na narzędziach sprzedażowych: sposób prezentacji aktualnej oferty na samochody dealera (nowe i używane), onlajnowe formy kontaktu z klientem, liczbę ofert sprzedażowych na własnej stronie oraz na głównych portalach ogłoszeniowych itd.).
Aktywność dealerów w mediach społecznościowych (jak działają i w jakim stopniu wykorzystują potencjał portali, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn czy YouTube).
Firmową stronę internetową i ogólny wizerunek dealera w sieci (czym wyróżnia się dana strona na tle innych, czy zapewnia bezpośredni kontakt ze sprzedawcą; posiadanie i jakość wizytówki Google – w tym oceny i opinie użytkowników na temat dealera).
W rankingu zwrócimy uwagę na 3 aspekty dealerskiej działalności online:
2
Spośród nadesłanych zgłoszeń redakcja „Dealera” wybierze 15, które uzyskają status oficjalnych nominacji. Ogłoszenie nominowanych firm nastąpi do 13 sierpnia.
3
O końcowym miejscu w Rankingu zdecydują punkty przyznane przez Kapitułę (składającą się z ekspertów branży dealerskiej i internetowej) oraz punkty z głosowania internetowego. Waga głosów Kapituły: 75%, głosów internetu: 25%.
4
Premierowe ogłoszenie pełnych wyników Rankingu (oraz laureatów kategorii specjalnych) nastąpi we wrześniowym numerze „Dealera” oraz w internecie.
Najpierw poczekamy na zgłoszenia od Państwa. Aby zgłosić swoją firmę, należy wysłać do 11 sierpnia br. internetową ankietę. Formularz dostępny jest TUTAJ
1
W jaki sposób wyłonimy laureatów „Internetowego Dealera Roku 2021”?
Czekamy na Wasze zgłoszenia.
Termin zgłoszeń upływa w środę 11 sierpnia o 23.59.
Internetowy Dealer Roku 2021.
Ankieta zgłoszeniowa cz. 1/2
Kontakt
Obserwuj nas na:
ul. Jutrzenki 177
02-231 Warszawa