"Skuteczna reklama salonów samochodowych na Facebooku i Instagramie"

1. moduł: CELE I ALGORYTMY

  • Jak działa reklama na Facebooku i Instagramie od strony algorytmu i co zmieniło się w ostatnich miesiącach?
  • Najczęstsze błędy, przez które dealer nie generuje leadów z mediów społecznościowych
  • Jakich celów reklamowych używać w reklamach dealera - i dlaczego akurat tych
Click to play video

2. moduł: GRUPY DOCELOWE

  • Rodzaje grup docelowych na Facebooku i Instagramie
  • Zainteresowania w reklamie na Facebooku - czy dealer powinien z nich korzystać?
  • Remarketing dla dealera - od strony www po bazy mailowe i telefoniczne. Jak je wykorzystać w reklamach?
  • Sprawdzone schematy kierowania reklam dla dealerów na podstawie doświadczeń z przeprowadzonych kampanii
Click to play video

3. moduł: KREACJE I FORMATY

  • Które formaty reklam sprawdzają się najlepiej w reklamach dealerskich
  • Jak wykorzystać sztuczną inteligencję i narzędzia o nią oparte do tworzenia reklam dla dealerów
  • Analiza i ocena przykładowych reklam dealerów - feedback, sugestie zmian, komentarz krytyczny
Click to play video

4. moduł: ANALITYKA I AUTOMATYZACJA

  • Jak połączyć reklamy na Facebooku i Instagramie z CRMem i innymi narzędziami działu handlowego/marketingu dealera?
  • Jak rozliczać działania marketingowe - realizowane wewnętrznie i zewnętrznie, np. przez agencje?
  • Czy da się zautomatyzować reklamy i czy powinno się to robić?
Click to play video