1. sesja: ZASIĘG
Kampanie Youtube - w jaki sposób pozyskać jeszcze więcej klientów
Formaty reklamowe Youtube Instream / Bumper Ads
Kreacja - co jest najważniejsze na Youtube? Na co zwrócić uwagę?
Targetowanie – wybór najefektywniejszych baz odbiorców
Zbieranie użytkowników z Youtube na listy remarketingowe
2. sesja: ZAINTERESOWANIE
Google Display Network - gdzie i kiedy wyświetlają się reklamy w sieci reklamowej
Tworzenie kampanii w sieci reklamowej – GDN
Optymalizacja kampanii w sieci reklamowej
3. sesja: ZAINTERESOWANIE
Tworzenie list remarketingowych oraz wykorzystanie w kampaniach GDN
Niestandardowe grupy odbiorców - jak trafić do grup konkurencji
Tworzenie kampanii Discovery z prezentacją różnych modelów samochodów
4. sesja: DZIAŁANIE
Kampanie w wyszukiwarce Google
Prawidłowe planowanie struktury kont
Tworzenie tekstów reklamowych
Wyszukiwanie efektywnych słów kluczowych
Rozszerzenia - numery połączeń z reklamy, formularze kontaktowe oraz pozostałe rozszerzenia
5. sesja: DZIAŁANIE
Zarządzanie słowami kluczowymi w kampaniach na wyszukiwarkę (ćwiczenia praktyczne)
Optymalizacja kampanii w sieci wyszukiwania
Wykorzystanie remarketingu w kampaniach na wyszukiwarkę
Wizytówka w Google - ile osób wybrało drogę do salonu
6. sesja: DZIAŁANIE
Mierzenie konwersji Google Ads
Planowanie kampanii poprzez cele biznesowe - generowanie leadów
Gdzie ma kierować reklama? Wybór najefektywniejszych podstron
Kluczowe elementy na stronach docelowych
#DealerMarketing to projekt firmy DCG Dealer Consulting, wydawcy Miesięcznika „Dealer” poświęcony w całości marketingowi w firmach dealerskich, w szczególności marketingowi internetowemu. Program przygotowaliśmy z myślą o dealerskich działach marketingu. W jego ramach odbywać się będą cykliczne, dedykowane szkolenia, których tematyka i programy skrojone są na potrzeby osób odpowiedzialnych za działania marketingowe i sprzedażowe w firmach dealerskich.
Dołącz do grona subskrybentów Dealer Marketing i otrzymuj jako pierwszy artykuły i inne materiały - bądź ze wszystkim na bieżąco