MARKETING 2026 DLA DEALERÓW
Pod okiem Artura Jabłońskiego dowiesz się, jak w 2026 roku wykorzystać sztuczną inteligencję, aby:
✔ Szybciej przygotowywać kampanie
✔ Tworzyć skuteczniejsze treści
✔ Trafniej analizować wyniki marketingowe salonu
SZKOLENIE ONLINE · 13 STYCZNIA 2026
CustomGPT, Projekty ChatGPT – wszystko, co pomoże Ci wykorzystać AI w codziennej pracy marketingowej salonu: od efektywnego konfigurowania środowiska i promptów, przez tworzenie kampanii, po analizę efektów.
O SZKOLENIU
To szkolenie jest dla marketerów, którzy już korzystają z AI – ale chcą robić to lepiej, skuteczniej i z większym wpływem na wyniki salonu.
Pod okiem Artura Jabłońskiego przećwiczysz najnowsze techniki pracy z modelami językowymi – od konfiguracji środowiska i promptów, przez tworzenie treści i kampanii, po analizę danych z Google Ads, Facebooka i Analyticsa.
Nie będziemy uczyć podstaw 🙂
Pokażemy, jak wycisnąć z narzędzi AI więcej:
✔ jak pisać prompty, które rozumieją kontekst marki i oferty dealera,
✔ jak tworzyć własnych asystentów do copy, analiz i planowania kampanii,
✔ i jak usprawnić codzienną pracę marketingową bez utraty jakości treści.
To praktyczne szkolenie, po którym Twoje działania marketingowe staną się szybsze, spójniejsze i oparte na danych – nie na intuicji.
To szkolenie jest dla marketerów, którzy już korzystają z AI – ale chcą robić to lepiej, skuteczniej i z większym wpływem na wyniki salonu.
Pod okiem Artura Jabłońskiego przećwiczysz najnowsze techniki pracy z modelami językowymi – od konfiguracji środowiska i promptów, przez tworzenie treści i kampanii, po analizę danych z Google Ads, Facebooka i Analyticsa.
Nie będziemy uczyć podstaw 🙂
DLACZEGO WZIĄĆ UDZIAŁ W SZKOLENIU?
1
2
Bo AI może ocenić Twoją treść jak prawdziwy klient
Zobaczysz, jak stworzyć awatar klienta, który przeczyta Twój post, landing czy kampanię i powie Ci wprost, co działa, a co odstrasza.
Bo całe clou jest w prompcie
Dowiesz się, jak pisać prompty, które naprawdę „zrozumie” AI — takie, które prowadzą do trafnych i użytecznych wyników, a nie losowych odpowiedzi.
3
Bo AI ogarnie za Ciebie dane z kampanii
Połączysz GA4, Google Ads i Meta Ads z AI i w kilka sekund dostaniesz klarowną analizę efektywności działań.
Bo AI może „mówić” Twoim językiem
4
Nauczysz swojego asystenta stylu marki – jej tonu, wartości i sposobu komunikacji. Dzięki temu Twoje treści z AI będą Twoje – a nie przypadkowe generyczne odpowiedzi.
INFORMACJE
ONLINE
(ClickMeeting)
GDZIE?
KIEDY?
WTOREK, 13 STYCZNIA 2026
10.00 - 15.00
ZA ILE?
JUŻ ZA 790 ZŁ NETTO
(w cenie: udział na żywo, materiały, certyfikat)
PROWADZĄCY
Cześć, nazywam się Artur Jabłoński
SPRAWDŹ, JAK ARTUR PROWADZI SZKOLENIA
PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ 1
1. OD PROMPTA DO PROJEKTU
Jak pisać i testować prompty w realiach marketingu dealerskiego?
MODUŁ 2
WTOREK, 13 STYCZNIA 2026 (10.00 - 15.00)
PRZERWA
MODUŁ 3
Kliknij tutaj dwukrotnie aby edytować tekst
14 czerwca
30 minut
MODUŁ 4
4. Q&A
Sesja pytań i odpowiedzi
13 STYCZNIA | 10.00 - 15.00
WYBIERZ SWÓJ PAKIET
PODANE CENY PAKIETÓW SĄ CENAMI NETTO.
NALEŻY DOLICZYĆ DO NICH 23% VAT
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Dealer Marketing to projekt firmy DCG Dealer Consulting, wydawcy Miesięcznika „Dealer” poświęcony w całości marketingowi w firmach dealerskich, w szczególności marketingowi internetowemu. W jego ramach funkcjonuje biuletyn, powstają artykuły i materiały edukacyjne oraz organizowane są cykliczne, dedykowane szkolenia, których tematyka i programy skrojone są pod potrzeby osób odpowiedzialnych za działania marketingowe i sprzedażowe w firmach dealerskich.
SPRAWDŹ NASZE INNE DZIAŁANIA:
MASZ PYTANIA?
ZADZWOŃ LUB NAPISZ!
Dominika Eichberger
dominika@miesiecznikdealer.pl
+48 728 980 063
katarzyna@miesiecznikdealer.pl
+48 888 409 681
Katarzyna Kaczorek
Obserwuj nas na:
ul. Komitetu Obrony Robotników 56
02-146 Warszawa