Szkolenie odbędzie się na platformie do transmisji szkoleń Clickmeeting. Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje na temat rejestracji i samego udziału w szkoleniu.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE DOTYCZĄCE UDZIAŁU W SZKOLENIU
Szkolenie „Jak sprzedać samochód w Google” rozpocznie się już jutro (7 grudnia)
punktualnie o godzinie 10.00
INFORMACJE DOTYCZĄCE REJESTRACJI
W mailu znajduje się link do formularza rejestracyjnego na platformie Clickmeeting, po którego wypełnieniu otrzymasz indywidualny link dostępu do szkolenia. Link będzie aktywny przez wszystkie dni szkolenia.
W formularzu uzupełnij 3 pola:
1. "Imię"
2. "Nazwisko"
UWAGA Na czacie podczas szkolenia wyświetlać się będziesz pod podanym imieniem i nazwiskiem. Jeśli nie chcesz podawać nazwiska, oczywiście zamiast tego możesz podać nazwę firmy lub miasto.
3. "Adres email" - prosimy o wpisanie adresu, który został podany przy zapisywaniu się na szkolenie
Po kliknięciu "Rejestruj" otrzymasz indywidualny link do pokoju w którym odbędzie się szkolenie.
4. Indywidualny link dostępu tworzony jest automatycznie po wypełnieniu formularza i wysyłany na podany adres e-mail. Jeśli nie otrzymasz go w ciągu maksymalnie 5 minut od wypełnienia formularza, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM lub o ponowne kliknięcie w powyższy link i uzupełnienie poniższego pola.
W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z nami – dane kontaktowe poniżej. Prosimy o wcześniejsze wypełnienie formularza, by mieć pewność że w momencie startu szkolenia Twój link dostępu do pokoju będzie aktywny.
Na ekran transmisji składają się 4 moduły:
Okno prezentacji (gdzie prowadzący będzie wyświetlał prezentację lub udostępniał swój ekran)
Okno wideo (gdzie będzie prowadzący szkolenie)
Uczestnicy (lista uczestników naszego szkolenia)
Czat (miejsce gdzie możecie zadawać pytania)
Można samodzielnie ustawić najdogodniejsze dla siebie proporcje poszczególnych elementów.
Tak wygląda ekran domyślny
Ale samodzielnie za pomocą suwaków można powiększać lub zmniejszać poszczególne elementy by osiągnąć pożądany efekt
INFORMACJE DOTYCZĄCE UDZIAŁU W SZKOLENIU
Przesłany indywidualny link dostępu będzie ważny przez oba dni szkolenia. Jeśli w przerwie szkolenia będziesz musiał wyłączyć komputer, nie ma problemu. Do pokoju szkoleniowego dostaniesz się ponownie klikając w ten sam link 😊
Podczas szkolenia będzie można zadawać pytania prowadzącemu. Możliwe jest to na dwa sposoby: poprzez czat, lub w formie pytania głosowego.
Jeśli chodzi o czat to jest to stosunkowo proste – wpisz swoje pytanie w odpowiednim okienku, wyślij i czekaj aż prowadzący odniesie się do niego 😊
W przypadku chęci zadania pytania głosowego prosimy o kliknięcie w ikonę "buźki" zlokalizowanej obok pola do wpisania wiadomości testowej, a następnie o wybranie statusu „podnieś rękę” - będzie to dla prowadzącego sygnał że chcesz zabrać głos.
Gdy prowadzący umożliwi Ci włączenie mikrofonu, w Twojej przeglądarce pojawi się prośba o zezwolenie korzystania aplikacji Clickmeeting z Twojego mikrofonu i kamery. Jeśli chcesz zadać pytanie głosowe, kliknij „zezwalam”.
Kiedy w oknie w którym do tej pory widziałeś prowadzącego, pojawi się również ikona z Twoimi inicjałami, oznacza to że możesz już zabrać głos. Pod oknem gdzie będziesz widział prowadzącego, widoczna jest ikona mikrofonu. Jeśli świeci się na czerwono, kliknij w nią by zmieniła kolor na zielony. Jeśli jest zielona oznacza, to że Twój mikrofon jest aktywny, i możesz już zabrać głos. Pamiętaj proszę by po skończonej wypowiedzi ponownie kliknąć w ikonę mikrofonu, by zmienił on kolor na czerwony – oznacza to że Twój mikrofon został wyciszony.
WSPARCIE TECHNICZNE I ORGANIZACYJNE
Na pytania „techniczne” bądź dotyczące tego co właśnie omawiamy prowadzący będzie odpowiadał na bieżąco. Jeśli masz pytanie nie do końca związane z omawianym obecnie tematem, wstrzymaj się proszę z jego zadaniem do sesji Q&A, która odbędzie się na koniec każdego z dwóch dni szkoleniowych. To moment kiedy prowadzący postara się odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania dotyczące zawiłości narzędzi Google 😊 Dzięki temu mamy nadzieję że uda nam się omówić wszystkie kluczowe zagadnienia w założonym na poszczególne sesje czasie.
Kluczową rzeczą dla odpowiedniej jakości transmisji jest stabilność internetu. Jeżeli jest taka możliwość, to rekomendujemy podłączenie urządzenia do internetu przez kabel (daje to najstabilniejszy efekt). Zalecamy też zamknięcie wszystkich innych okien przeglądarki, które mogą powodować problemy z ciągłością transmisji. Sugerujemy dostęp do szkolenia za pośrednictwem przeglądarek Google Chrome, Mozilla Firefox lub Opera. Przy korzystaniu z przeglądarek Microsoft Internet Explorer lub Microsoft Edge często występują problemy, dlatego nie rekomendujemy korzystania z tych przeglądarek do uczestnictwa w szkoleniu.
W przypadku problemów z uzyskaniem linku do pokoju, bądź jakichkolwiek innych pytań, prosimy o kontakt – jesteśmy do Państwa dyspozycji:
Martyna Golacik ( tel. +48 608 348 820) mail: martyna@miesiecznikdealer.pl
Katarzyna Kaczorek (tel. +48 515 173 128) mail: katarzyna@miesiecznikdealer.pl
Jakub Konieczny (tel. +48 882 168 648) mail: jakub@miesiecznikdealer.pl
Dołącz do grona subskrybentów Dealer Marketing i otrzymuj jako pierwszy artykuły i inne materiały - bądź ze wszystkim na bieżąco
#DealerMarketing to projekt firmy DCG Dealer Consulting, wydawcy Miesięcznika „Dealer” poświęcony w całości marketingowi w firmach dealerskich, w szczególności marketingowi internetowemu. W jego ramach funkcjonuje biuletyn, powstają artykuły i materiały edukacyjne oraz organizowane są cykliczne, dedykowane szkolenia, których tematyka i programy skrojone są pod potrzeby osób odpowiedzialnych za działania marketingowe i sprzedażowe w firmach dealerskich.
Dołącz do grona subskrybentów Dealer Marketing i otrzymuj jako pierwszy artykuły i inne materiały - bądź ze wszystkim na bieżąco