10.00 - 11.15 Moduł 1 (Wprowadzenie), Moduł 2 (Pierwsze kroki)
11.15 - 11.30 Przerwa
11.30 - 12.30 Moduł 3 (Grupa docelowa)
12.30 - 13.00 Przerwa
13.00 - 14.30 Moduł 4 (Remarketing), Moduł 5 (Konfiguracja i reklama)
14.30 - 15.00 Sesja Q&A - pytania i odpowiedzi
Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy do transmisji szkoleń ClickMeeting. Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje na temat rejestracji i samego udziału w szkoleniu.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE DOTYCZĄCE UDZIAŁU W SZKOLENIU
Szkolenie rozpocznie się już w środę 14 czerwca
punktualnie o godzinie 10.00
INFORMACJE DOTYCZĄCE REJESTRACJI
W mailu znajdziesz link do formularza rejestracyjnego na platformie ClickMeeting, po którego wypełnieniu otrzymasz indywidualny link dostępu do szkolenia. Link będzie aktywny przez cały dzień szkolenia.
W formularzu uzupełnij 3 pola:
1. "Imię"
2. "Nazwisko"
UWAGA Na czacie podczas szkolenia będziesz się wyświetlać pod podanym imieniem i nazwiskiem. Jeśli nie chcesz podawać nazwiska, możesz zamiast niego podać nazwę firmy lub miasto.
3. "Adres email" - prosimy o wpisanie adresu, który został podany przy zapisywaniu się na szkolenie
Po kliknięciu "Rejestruj" otrzymasz indywidualny link do pokoju, w którym odbędzie się szkolenie.
Indywidualny link dostępu tworzony jest automatycznie po wypełnieniu formularza i wysyłany na podany adres e-mail. Jeśli nie otrzymasz go w ciągu ~5 minut od wypełnienia formularza, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM lub o ponowne kliknięcie w hiperłącze pod przyciskiem "ZAREJESTRUJ SIĘ" i uzupełnienie poniższego pola.
W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z nami – dane kontaktowe znajdziesz poniżej. Prosimy o wcześniejsze wypełnienie formularza, by mieć pewność że w momencie startu szkolenia Twój link dostępu do pokoju będzie aktywny.
Na ekran transmisji składają się 4 moduły:
Okno prezentacji (gdzie prowadzący będzie wyświetlał prezentację lub udostępniał swój ekran)
Okno wideo (gdzie będzie widać prowadzącego szkolenie)
Uczestnicy (lista uczestników naszego szkolenia)
Czat (miejsce, w którym możesz zadawać pytania)
Można samodzielnie ustawić najdogodniejsze dla siebie proporcje poszczególnych elementów.
Tak wygląda ekran domyślny:
Samodzielnie za pomocą suwaków można powiększać lub zmniejszać poszczególne elementy na ekranie (np. kamerę z prowadzącym), by osiągnąć pożądany efekt:
INFORMACJE DOTYCZĄCE UDZIAŁU W SZKOLENIU
Przesłany indywidualny link dostępu będzie ważny przez cały dzień szkolenia. W przypadku konieczności chwilowego rozłączenia się/problemów z komputerem - do pokoju szkoleniowego dostaniesz się ponownie klikając w ten sam link.
Podczas szkolenia będzie można zadawać pytania prowadzącemu. Możliwe jest to poprzez czat. To proste – wpisz swoje pytanie w odpowiednim okienku, wyślij i czekaj aż prowadzący odniesie się do niego 😊
Pytania zadawać możecie na bieżąco, jednak aby nie zaburzać koncepcji szkolenia i by zdążyć omówić wszelkie najważniejsze zagadnienia w zakładanym czasie, prowadzący szkolenie Artur Jabłoński odpowie na wszystkie pytania podczas zaplanowanej sesji pytań i odpowiedzi (Q&A).
WSPARCIE TECHNICZNE I ORGANIZACYJNE
Kluczową rzeczą dla odpowiedniej jakości transmisji jest stabilność internetu. Jeżeli istnieje taka możliwość, rekomendujemy podłączenie urządzenia do internetu przez kabel (daje to najbardziej stabilny efekt).
Zalecamy też zamknięcie wszystkich innych okien przeglądarki i niepotrzebnych programów, które mogą powodować problemy z ciągłością transmisji. Sugerujemy dostęp do szkolenia za pośrednictwem przeglądarek Google Chrome, Mozilla Firefox lub Opera. Przy korzystaniu z przeglądarek Internet Explorer lub Microsoft Edge zdarzały się problemy, dlatego nie rekomendujemy korzystania z nich w celu uczestnictwa w szkoleniu.
W przypadku problemów z uzyskaniem linku do pokoju, bądź jakichkolwiek innych pytań, prosimy o kontakt – jesteśmy do Państwa dyspozycji:
Jakub Konieczny - T: +48 882 168 648, E: jakub@miesiecznikdealer.pl
lub
Łukasz Obrycki - T: +48 725 515 775, E: obrycki@miesiecznikdealer.pl
Dołącz do grona subskrybentów Dealer Marketing i otrzymuj jako pierwszy artykuły i inne materiały - bądź ze wszystkim na bieżąco
to projekt firmy DCG Dealer Consulting, wydawcy Miesięcznika „Dealer” poświęcony w całości marketingowi w firmach dealerskich, w szczególności marketingowi internetowemu. W jego ramach funkcjonuje biuletyn, powstają artykuły i materiały edukacyjne oraz organizowane są cykliczne, dedykowane szkolenia, których tematyka i programy skrojone są pod potrzeby osób odpowiedzialnych za działania marketingowe i sprzedażowe w firmach dealerskich.
KONTAKT
Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Łukasz Obrycki
obrycki@miesiecznikdealer.pl
+48 725 515 775
Obserwuj nas na:
ul. Komitetu Obrony Robotników 56
02-146 Warszawa