Skuteczna reklama salonów samochodowych na Facebooku i Instagramie

Zgłaszam swój udział

PROWADZĄCY

ARTUR JABŁOŃSKI

Jedyne dedykowane dealerskim marketerom szkolenie, podczas którego dowiesz się jak stworzyć skuteczną dealerską reklamę na Facebooku i Instagramie

Założyciel agencji Digitalk, specjalizującej się w doradztwie marketingowym oraz reklamie i kampaniach sprzedażowych w mediach społecznościowych. Na salach szkoleniowych spędził ponad 6 tys. godzin.

SZKOLENIE ONLINE
29-30 MARCA 2023

SZKOLENIE ZAAWANSOWANE

Naucz się tworzyć skuteczne reklamy, które sprzedają

Gdzie?
Online - możliwość połączenia z dowolnego miejsca

Chcę poznać szczegóły

Kiedy?
29-30 marca 2023 r.

Za ile?
Już od 790 zł netto

O SZKOLENIU

Szkolenie przygotowane przez Artura Jabłońskiego we współpracy z Dealer Marketing, jest w 100% dedykowane dealerskim marketerom. Będziemy mówić na nim wyłącznie o reklamach nowych modeli pojazdów, promocjach serwisowych, zaproszeniach do jazd testowych i wszystkich innych tematach, które są codziennością dla dealerskiego marketera.


Podczas szkolenia dowiesz się, co w swojej strategii działań na Facebooku i Instagramie robiłeś źle, i co zrobić by Twoje działania przynosiły skutek w postaci wysokiego ROI i zwiększonej liczby klientów w salonie!

DZIAŁ MARKETINGU

Samodzielnie planujesz, ustawiasz, optymalizujesz i rozliczasz kampanie na FB? Otrzymasz mnóstwo praktycznej wiedzy gotowej do zastosowania

Zlecasz kampanie na Facebooku agencjom? Dowiesz się, czego możesz od nich wymagać i na podstawie jakich wskaźników rozliczać ich skuteczność

DO KOGO KIERUJEMY SZKOLENIE?

DZIAŁ HANDLOWY

Program szkolenia został w 100% dopasowany do potrzeb branży dealerskiej

Szkolenie podzieliliśmy na 2 dni, abyś mógł uczestniczyć w nim w sposób efektywny

W trakcie szkolenia będziesz mógł na bieżąco zadawać pytania prowadzącemu

Po szkoleniu otrzymasz instrukcję w PDF, z którą krok po kroku przejdziesz proces konfiguracji kampanii reklamowych

DLACZEGO WARTO?

Szkolenie będzie trwało 8 godzin i zostanie podzielone na 2 dni

Będziesz mógł na bieżąco zadawać pytania prowadzącemu

Dowiesz się, jak krok po kroku skonfigurować kampanię reklamową w sposób zaawansowany

Coś tam, że można dostać

DLACZEGO WARTO?

Poznasz metody na to, jak pozyskiwać jakościowe leady z formularzy Facebooka

Dowiesz się, jak pisać dobre teksty reklamowe i tworzyć skuteczne reklamy na Facebooku

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU

Uzyskasz odpowiedź na pytanie, jak rozliczać działania marketingowe realizowane wewnętrznie lub przez agencje

Poznasz skuteczne sposoby
tworzenia niestandardowych grup docelowych

Tak w 10-punktowej skali uczestnicy Kongresu Dealerów ocenili wystąpienie Artura Jabłońskiego podczas ostatniej 13. edycji!

9,59

SPRAWDŹ CZY WARTO!

OBEJRZYJ WYSTĄPIENIE ARTURA JABŁOŃSKIEGO
Z OSTATNIEGO KONGRESU DEALERÓW

Minikurs

Każdy z uczestników przed szkoleniem otrzyma dostęp do mini kursu dotyczącego ustawiania reklam na Facebooku i Instagramie, dzięki czemu podczas szkolenia będziemy mogli w 100% skupić się na praktycznych działaniach dedykowanym firmom dealerskim!


MAKSYMALNIE WYKORZYSTAJ CZAS SZKOLENIA


Podczas szkolenia nie będziemy omawiać podstaw, takich jak ustawienia konta, ale skupimy się na zaawansowanych taktykach, które pomogą Ci w pełni wykorzystać szkolenie.


Jako uczestnik otrzymasz dostęp do minikursu, z którego dowiesz się:

  • jak przygotować się do szkolenia o reklamie na Facebooku i Instagramie,
  • jak uruchomić menedżera reklam na FB,
  • jak skonfigurować Business Managera,
  • jak przejść przez strukturę konta reklamowego na Facebooku/Instagramie.

MODUŁ 1 (10.00 - 12.00)

CELE I ALGORYTMY

  • Jak działa reklama na Facebooku i Instagramie od strony algorytmu i co zmieniło się w ostatnich miesiącach?
  • Najczęstsze błędy, przez które dealer nie generuje leadów z mediów społecznościowych
  • Jakich celów reklamowych używać w reklamach dealera - i dlaczego akurat tych

PRZERWA

MODUŁ 2 (12.15 - 14.00)

GRUPY DOCELOWE

  • Rodzaje grup docelowych na Facebooku i Instagramie
  • Zainteresowania w reklamie na Facebooku - czy dealer powinien z nich korzystać?
  • Remarketing dla dealera - od strony www po bazy mailowe i telefoniczne. Jak je wykorzystać w reklamach?
  • Sprawdzone schematy kierowania reklam dla dealerów na podstawie doświadczeń z przeprowadzonych kampanii

Q&A - SESJA PYTAŃ I ODPOWEDZI

DZIEŃ 1 (4h)

PROGRAM

DZIEŃ 2 (4h)

MODUŁ 3 (10.00 - 12.00)

KREACJE I FORMATY

  • Które formaty reklam sprawdzają się najlepiej w reklamach dealerskich
  • Jak wykorzystać sztuczną inteligencję i narzędzia o nią oparte do tworzenia reklam dla dealerów
  • Analiza i ocena przykładowych reklam dealerów - feedback, sugestie zmian, komentarz krytyczny

PRZERWA

MODUŁ 4 (12.15 - 14.00)

ANALITYKA
I AUTOMATYZACJA

  • Jak połączyć reklamy na Facebooku i Instagramie z CRMem i innymi narzędziami działu handlowego/marketingu dealera?
  • Jak rozliczać działania marketingowe - realizowane wewnętrznie i zewnętrznie, np. przez agencje?
  • Czy da się zautomatyzować reklamy i czy powinno się to robić?

Q&A - SESJA PYTAŃ I ODPOWEDZI

Kliknij tutaj dwukrotnie aby edytować tekst

DZIEŃ 1 (4h)

DZIEŃ 2 (4h)

12.00 - 12.15

12.00 - 12.15

Poznaj szczegóły i zapisz się!

PROWADZĄCY:

ARTUR JABŁOŃSKI

Założyciel agencji Digitalk, specjalizującej się w doradztwie marketingowym oraz reklamie i kampaniach sprzedażowych w mediach społecznościowych. Na salach szkoleniowych spędził ponad 6 tys. godzin. Do grona jego klientów należą zarówno duże korporacje, jak i urzędy czy instytucje kultury. Pracował m.in. dla: Ergo Hestii, Allegro, Benefii, Orange czy mBanku. Autor czterech bestsellerowych poradników biznesowych oraz twórca jednego z najpopularniejszych w Polsce podcastów o marketingu.

EKSPERT MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH

INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

DATA i MIEJSCE SZKOLENIA

29-30 marca 2023 r.
Cała Polska (online)

CENA

Szkolenie już od 790 zł netto!

Szkolenie potrwa 8 godzin,

a dla komfortu uczestników zostanie podzielone na 4 moduły, które odbędą się w ciągu 2 dni

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

DOSTĘPNE PAKIETY SZKOLENIA

STANDARD

790 PLN

Udział w 2 dniach

szkolenia online

ROZSZERZONY

990 PLN

GRUPOWY

1990 PLN

WYBIERAM
WYBIERAM
WYBIERAM

(1 uczestnik)

Udział na żywo

Możliwość zadawania pytań

Dostęp do nagrania ze szkolenia

Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej

Certyfikat w formie elektronicznej

Certyfikat w formie papierowej

Opracowanie z listą towarów z przypisanymi kodami CN i oznaczeniami GTU

Prywatna, 1-godzinna telekonferencja z Martą Szafarowską

Liczba dostępnych pakietów:

Udział na żywo

Możliwość zadawania pytań

Dostęp do nagrania ze szkolenia

Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej

Certyfikat w formie elektronicznej

Certyfikat w formie papierowej

Opracowanie z listą towarów z przypisanymi kodami CN i oznaczeniami GTU

Prywatna, 1-godzinna telekonferencja z Martą Szafarowską

Liczba dostępnych pakietów:

(1 uczestnik)

(3 uczestników)

Podsumowanie szkolenia w formie instrukcji PDF

Możliwość zadawania pytań w czasie sesji Q&A

Certyfikat uczestnictwa
w formie elektronicznej

(dla 3 uczestników)

Dedykowana, rozszerzona wersja raportu „Dealerzy samochodowi na Facebooku”, w której znajdziesz porównanie statystyk i wskaźników Twojego profilu firmowego z 10 wybranymi przez Ciebie profilami konkurencji

Możliwość dokupienia licencji dla dodatkowego uczestnika (indywidualny dostęp do szkolenia i imienny certyfikat)

(490 zł / każda dodatkowa osoba)

* do podanych cen należy doliczyć 23% VAT

MODUŁ 2

GRUPY DOCELOWE

> SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY <

STANDARD

790 PLN

Udział w 2 dniach

szkolenia online

ROZSZERZONY

990 PLN

GRUPOWY

1990 PLN

WYBIERAM
WYBIERAM
WYBIERAM

(1 uczestnik)

Udział na żywo

Możliwość zadawania pytań

Dostęp do nagrania ze szkolenia

Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej

Certyfikat w formie elektronicznej

Certyfikat w formie papierowej

Opracowanie z listą towarów z przypisanymi kodami CN i oznaczeniami GTU

Prywatna, 1-godzinna telekonferencja z Martą Szafarowską

Liczba dostępnych pakietów:

Udział na żywo

Możliwość zadawania pytań

Dostęp do nagrania ze szkolenia

Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej

Certyfikat w formie elektronicznej

Certyfikat w formie papierowej

Opracowanie z listą towarów z przypisanymi kodami CN i oznaczeniami GTU

Prywatna, 1-godzinna telekonferencja z Martą Szafarowską

Liczba dostępnych pakietów:

(1 uczestnik)

(3 uczestników)

Podsumowanie szkolenia w formie instrukcji PDF

Możliwość zadawania pytań w czasie sesji Q&A

Certyfikat uczestnictwa
w formie elektronicznej

(dla 3 uczestników)

Dedykowana, rozszerzona wersja raportu „Dealerzy samochodowi na Facebooku”, w której znajdziesz porównanie statystyk i wskaźników Twojego profilu firmowego z 10 wybranymi przez Ciebie profilami konkurencji

Możliwość dokupienia licencji dla dodatkowego uczestnika (indywidualny dostęp do szkolenia i imienny certyfikat)

(490 zł / każda dodatkowa osoba)

* do podanych cen należy doliczyć 23% VAT

MODUŁ 2

GRUPY DOCELOWE

> SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY <

Wybierz pakiet dla siebie

Udział w 2 dniach szkolenia online

STANDARD

790 zł

ROZSZERZONY

GRUPOWY

Podsumowanie szkolenia w formie instrukcji PDF

Możliwość zadawania pytań w czasie sesji Q&A

Certyfikat uczestnictwa w formie elektronicznej

Dedykowana, rozszerzona wersja raportu „Dealerzy samochodowi na Facebooku”, w której znajdziesz porównanie statystyk i wskaźników Twojego profilu firmowego z 10 wybranymi przez Ciebie profilami konkurencji

Możliwość dokupienia licencji dla dodatkowego uczestnika
(indywidualny dostęp do szkolenia i imienny certyfikat)

990 zł

1990 zł

490 zł / każda dodatkowa osoba

> SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY <

Wybierz pakiet dla siebie

Udział w 2 dniach szkolenia online

STANDARD

790 zł

ROZSZERZONY

GRUPOWY

Podsumowanie szkolenia w formie instrukcji PDF

Możliwość zadawania pytań w czasie sesji Q&A

Certyfikat uczestnictwa w formie elektronicznej

Dedykowana, rozszerzona wersja raportu „Dealerzy samochodowi na Facebooku”, w której znajdziesz porównanie statystyk i wskaźników Twojego profilu firmowego z 10 wybranymi przez Ciebie profilami konkurencji

Możliwość dokupienia licencji dla dodatkowego uczestnika
(indywidualny dostęp do szkolenia i imienny certyfikat)

990 zł

1990 zł

490 zł / każda dodatkowa osoba

SZKOLENIE ZAKOŃCZYŁO SIĘ...

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

* Regulamin dostępny jest tutaj

** Więcej szczegółów dostępnych jest w polityce prywatności organizatora szkolenia firmy DCG Dealer Consulting. Pełna treść dostępna jest tutaj

Dane uczestników:
Dane do faktury:

Twoje uwagi:

KONTAKT

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Łukasz Obrycki

obrycki@miesiecznikdealer.pl

+48 725 515 775

karolina@miesiecznikdealer.pl

+48 720 767 789

Karolina Łazińska


to projekt firmy DCG Dealer Consulting, wydawcy Miesięcznika „Dealer” poświęcony w całości marketingowi w firmach dealerskich, w szczególności marketingowi internetowemu. W jego ramach funkcjonuje biuletyn, powstają artykuły i materiały edukacyjne oraz organizowane są cykliczne, dedykowane szkolenia, których tematyka i programy skrojone są pod potrzeby osób odpowiedzialnych za działania marketingowe i sprzedażowe w firmach dealerskich.

Obserwuj nas na:

ul. Komitetu Obrony Robotników 56

02-146 Warszawa

Tel. 22 243 63 86
redakcja@miesiecznikdealer.pl