Skuteczna reklama salonów samochodowych na Linked
Jedyne szkolenie dedykowane dealerskim marketerom, dzięki któremu poznasz bliżej LinkedIn Ads i dowiesz się, jak właściwie skonfigurować kampanię reklamową
Założyciel agencji Digitalk, specjalizującej się w doradztwie marketingowym oraz reklamie i kampaniach sprzedażowych w mediach społecznościowych. Na salach szkoleniowych spędził ponad 6 tys. godzin.
SZKOLENIE ONLINE | 14 CZERWCA 2023
Skuteczna reklama salonów samochodowych na LinkedIn
Jedyne szkolenie dedykowane dealerskim marketerom, podczas którego dowiesz się jak stworzyć skuteczną reklamę dla salonu samochodowego na LinkedIn
Założyciel agencji Digitalk, specjalizującej się w doradztwie marketingowym oraz reklamie i kampaniach sprzedażowych w mediach społecznościowych. Na salach szkoleniowych spędził ponad 6 tys. godzin.
SZKOLENIE ONLINE
14 CZERWCA 2023
O SZKOLENIU
Prawie 6 mln klientów B2B z realnym potencjałem zakupowym w swoim „CRM-ie”?
Niemożliwe? A jednak!
LinkedIn to gigantyczna baza kontaktów biznesowych, która skupia profesjonalistów średniego i wyższego szczebla. Liczba użytkowników LinkedIna na świecie sięga 700 mln
(w samej Polsce – 5,9 mln), a 40 proc. z nich loguje się na konto przynajmniej raz dziennie, m.in. po to, by znaleźć ciekawe informacje związane z ich branżą.
Jeśli na co dzień kontaktujesz się z menedżerem czy prezesem, wiesz na pewno, że osoby na wysokich stanowiskach zwykle nie odbierają telefonu, jeśli rozmowa nie jest umówiona. LinkedIn jest zatem idealnym sposobem na dotarcie z reklamą do tej konkretnej grupy.
Zajmujesz się reklamą w sieci? Jeśli odpowiedź brzmi tak, to na 99 proc. korzystasz z takich narzędzi jak Facebook lub Google Ads. I bardzo dobrze! Jeżeli jednak chcesz znaleźć kolejne źródło pozyskiwania wartościowych kontaktów dla Twojej firmy i tworzyć kampanie, które przynoszą realne i mierzalne efekty, warto wypróbować LinkedIna.
Badanie aktywności firm dealerskich na LinkedInie, przeprowadzone w styczniu 2023 r. przez miesięcznik „Dealer”, pokazało, że firmowe konta na portalu posiada 211 firm dealerskich, ale zaledwie 21 (!) z nich reklamuje się przy użyciu LinkedIn Ads. A to oznacza spory potencjał do wykorzystania...
Meta Ads
Google Ads
LinkedIn Ads
A na LinkedInie w ogóle można się reklamować?
Jak najbardziej. LinkedIn służy nie tylko do prowadzenia firmowej komunikacji – to również skuteczne medium reklamowe, którego przewagą jest możliwość stworzenia dużo bardziej precyzyjnych grup docelowych i ich skuteczne targetowanie.
LinkedIn wykorzystuje sprawdzone metody promocji, np. grupy podobnych odbiorców czy generowanie leadów, a formatów reklam jest tu niemal tyle co w innych systemach reklamowych.
Czy to się opłaca?
Reklama na LinkedInie jest zazwyczaj droższa od kampanii prowadzonych na Facebooku, Instagramie czy w Google. Co więcej – jest duża szansa, że współczynnik klikalności, jaki uda Ci się uzyskać, będzie niższy. Jeśli jednak weźmiesz pod uwagę „wartość” potencjalnych klientów dla Twojego biznesu, to inwestycja ta zyskuje głęboki sens.
Zainteresowany(-na)?
Jeśli chcesz zgłębić tajniki reklamy salonów samochodowych na LinkedInie i dowiedzieć się, jak skonfigurować kampanię, która NAPRAWDĘ działa, weź udział w szkoleniu organizowanym przez miesięcznik „Dealer”. Prowadzącym będzie Artur Jabłoński, właściciel agencji Digitalk i ekspert ds. kampanii marketingowych w mediach społecznościowych, z doświadczeniem w branży dealerskiej. Jego poprzednie szkolenie dedykowane dealerskim marketerom („Skuteczne reklamy salonów samochodowych na Facebooku i Instagramie”) zostało ocenione przez uczestników na 4,75 (w skali 1- 5).
Czy to się opłaca?
Na szkoleniu dowiesz się między innymi:
DZIAŁ MARKETINGU
Samodzielnie planujesz, ustawiasz i rozliczasz akcje marketingowe? Otrzymasz praktyczną wiedzę, gotową do zastosowania w kampaniach na LinkedInie
Chcesz punktowej akcji sprzedażowej kierowanej do konkretnej, wyselekcjonowanej grupy odbiorców? Pokażemy Ci, jak LinkedIn może stać się rozbudowanym „CRM-em” Twojej firmy
Do kogo kierujemy szkolenie?
DZIAŁ HANDLOWY
Gdzie?
Online - możliwość połączenia z dowolnego miejsca
Kiedy?
14 czerwca 2023 r.
Za ile?
Już od 590 zł netto
4 powody, dla których warto...
Opinie nt. poprzedniego szkolenia z Arturem Jabłońskim
"Dużo praktycznej wiedzy. Całość oceniam pozytywnie, a wiele aspektów poruszonych na szkoleniu będę wykorzystywać w codziennym ustawianiu i pozycjonowaniu reklam."
Patrycja Wachek, Toyota Bednarscy
"
"Przydatne szkolenie pod kątem prowadzenia oraz optymalizacji kampanii na Facebooku i Instagramie, jak również analizy i kontroli agencji. Polecam!"
Malwina Lis, Volvo Car Kalisz
"
Marta Wachholz, Auto Diug
"Szkolenie o praktycznych zastosowaniach działań w sferze marketingu. Profesjonalne odpowiedzi na zadawane pytania. Bardzo przydatne wskazówki do pracy."
"
"Szkolenie było bardzo ciekawe i profesjonalnie przeprowadzone. Artur tłumaczył po kolei, co i jak robić, przy tym odpowiadając na pytania. Bardzo dużo wyniosłam z tego szkolenia, za co dziękuję."
Joanna Boratyńska, Toyota Auto Park
"
Tak w 10-punktowej skali uczestnicy Kongresu Dealerów ocenili wystąpienie Artura Jabłońskiego podczas ostatniej 13. edycji!
9,59
Zobacz wystąpienie trenera podczas jednej z naszych konferencji
MODUŁ 1, 2 (10.00 - 11.15)
WPROWADZENIE
PIERWSZE KROKI
14 czerwca 2023
PROGRAM
MODUŁ 3 (11.30 - 12.30)
GRUPA DOCELOWA
PRZERWA
MODUŁ 4, 5 (13.00 - 14.30)
REMARKETING
Kliknij tutaj dwukrotnie aby edytować tekst
14 czerwca
12.30 - 13.00
KONFIGURACJA
I REKLAMA
11.15 - 11.30
PRZERWA
MODUŁ 6 (14.30 - 15.00)
SESJA Q&A
PYTANIA I ODPOWIEDZI
ARTUR JABŁOŃSKI
DATA i MIEJSCE
14 czerwca 2023 r.
Online
CENA
Szkolenie online już od 590 zł netto!
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Szkolenie potrwa 5 godzin i będzie podzielone na moduły tematyczne
DOSTĘPNE PAKIETY SZKOLENIA
STANDARD
590 PLN
Udział w szkoleniu online w formule na żywo
GRUPOWY
1490 PLN
(1 uczestnik)
Udział na żywo
Możliwość zadawania pytań
Dostęp do nagrania ze szkolenia
Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
Certyfikat w formie elektronicznej
Certyfikat w formie papierowej
Opracowanie z listą towarów z przypisanymi kodami CN i oznaczeniami GTU
Prywatna, 1-godzinna telekonferencja z Martą Szafarowską
Liczba dostępnych pakietów:
Udział na żywo
Możliwość zadawania pytań
Dostęp do nagrania ze szkolenia
Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
Certyfikat w formie elektronicznej
Certyfikat w formie papierowej
Opracowanie z listą towarów z przypisanymi kodami CN i oznaczeniami GTU
Prywatna, 1-godzinna telekonferencja z Martą Szafarowską
Liczba dostępnych pakietów:
(3 uczestników)
Podsumowanie szkolenia w formie instrukcji PDF
Możliwość zadawania pytań w czasie sesji Q&A
Certyfikat uczestnictwa
w formie elektronicznej
(dla 3 uczestników)
Możliwość dokupienia licencji dla dodatkowego uczestnika (indywidualny dostęp do szkolenia i imienny certyfikat)
(490 zł / każda dodatkowa osoba)
* do podanych cen należy doliczyć 23% VAT
MODUŁ 2
GRUPY DOCELOWE
> SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY <
Wybierz pakiet dla siebie
Udział w szkoleniu online w formule na żywo
STANDARD
590 zł
GRUPOWY
Podsumowanie szkolenia w formie instrukcji PDF
Możliwość zadawania pytań w czasie sesji Q&A
Certyfikat uczestnictwa w formie elektronicznej
Możliwość dokupienia licencji dla dodatkowego uczestnika
(indywidualny dostęp do szkolenia i imienny certyfikat)
1490 zł
490 zł / każda dodatkowa osoba
Formularz zgłoszeniowy
KONTAKT
Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Łukasz Obrycki
obrycki@miesiecznikdealer.pl
+48 725 515 775
to projekt firmy DCG Dealer Consulting, wydawcy Miesięcznika „Dealer” poświęcony w całości marketingowi w firmach dealerskich, w szczególności marketingowi internetowemu. W jego ramach funkcjonuje biuletyn, powstają artykuły i materiały edukacyjne oraz organizowane są cykliczne, dedykowane szkolenia, których tematyka i programy skrojone są pod potrzeby osób odpowiedzialnych za działania marketingowe i sprzedażowe w firmach dealerskich.
Obserwuj nas na:
ul. Komitetu Obrony Robotników 56
02-146 Warszawa