Zgłaszam udział

| 14 czerwca 2023

Skuteczna reklama salonów samochodowych na Linked

Zgłaszam swój udział

PROWADZĄCY

ARTUR JABŁOŃSKI

Jedyne szkolenie dedykowane dealerskim marketerom, dzięki któremu poznasz bliżej LinkedIn Ads i dowiesz się, jak właściwie skonfigurować kampanię reklamową

Założyciel agencji Digitalk, specjalizującej się w doradztwie marketingowym oraz reklamie i kampaniach sprzedażowych w mediach społecznościowych. Na salach szkoleniowych spędził ponad 6 tys. godzin.

SZKOLENIE ONLINE | 14 CZERWCA 2023

Image
Zapisuję się
O szkoleniu

Skuteczna reklama salonów samochodowych na LinkedIn

Zgłaszam swój udział

PROWADZĄCY

ARTUR JABŁOŃSKI

Jedyne szkolenie dedykowane dealerskim marketerom, podczas którego dowiesz się jak stworzyć skuteczną reklamę dla salonu samochodowego na LinkedIn

Założyciel agencji Digitalk, specjalizującej się w doradztwie marketingowym oraz reklamie i kampaniach sprzedażowych w mediach społecznościowych. Na salach szkoleniowych spędził ponad 6 tys. godzin.

SZKOLENIE ONLINE
14 CZERWCA 2023

Zapisz się
O szkoleniu
Image

O SZKOLENIU

Prawie 6 mln klientów B2B z realnym potencjałem zakupowym w swoim „CRM-ie”?
Niemożliwe? A jednak!

LinkedIn to gigantyczna baza kontaktów biznesowych, która skupia profesjonalistów średniego i wyższego szczebla. Liczba użytkowników LinkedIna na świecie sięga 700 mln
(w samej Polsce – 5,9 mln), a 40 proc. z nich loguje się na konto przynajmniej raz dziennie, m.in. po to, by znaleźć ciekawe informacje związane z ich branżą.

Jeśli na co dzień kontaktujesz się z menedżerem czy prezesem, wiesz na pewno, że osoby na wysokich stanowiskach zwykle nie odbierają telefonu, jeśli rozmowa nie jest umówiona. LinkedIn jest zatem idealnym sposobem na dotarcie z reklamą do tej konkretnej grupy.



Zajmujesz się reklamą w sieci? Jeśli odpowiedź brzmi tak, to na 99 proc. korzystasz z takich narzędzi jak Facebook lub Google Ads. I bardzo dobrze! Jeżeli jednak chcesz znaleźć kolejne źródło pozyskiwania wartościowych kontaktów dla Twojej firmy i tworzyć kampanie, które przynoszą realne i mierzalne efekty, warto wypróbować LinkedIna.







Badanie aktywności firm dealerskich na LinkedInie, przeprowadzone w styczniu 2023 r. przez miesięcznik „Dealer”, pokazało, że firmowe konta na portalu posiada 211 firm dealerskich, ale zaledwie 21 (!) z nich reklamuje się przy użyciu LinkedIn Ads. A to oznacza spory potencjał do wykorzystania...

Image

Meta Ads

Google Ads

LinkedIn Ads

IconIconIconIconIconIconIcon

A na LinkedInie w ogóle można się reklamować?

Jak najbardziej. LinkedIn służy nie tylko do prowadzenia firmowej komunikacji – to również skuteczne medium reklamowe, którego przewagą jest możliwość stworzenia dużo bardziej precyzyjnych grup docelowych i ich skuteczne targetowanie.


LinkedIn wykorzystuje sprawdzone metody promocji, np. grupy podobnych odbiorców czy generowanie leadów, a formatów reklam jest tu niemal tyle co w innych systemach reklamowych.

Image

Czy to się opłaca?

Reklama na LinkedInie jest zazwyczaj droższa od kampanii prowadzonych na Facebooku, Instagramie czy w Google. Co więcej – jest duża szansa, że współczynnik klikalności, jaki uda Ci się uzyskać, będzie niższy. Jeśli jednak weźmiesz pod uwagę „wartość” potencjalnych klientów dla Twojego biznesu, to inwestycja ta zyskuje głęboki sens.

Zainteresowany(-na)?

Jeśli chcesz zgłębić tajniki reklamy salonów samochodowych na LinkedInie i dowiedzieć się, jak skonfigurować kampanię, która NAPRAWDĘ działa, weź udział w szkoleniu organizowanym przez miesięcznik „Dealer”. Prowadzącym będzie Artur Jabłoński, właściciel agencji Digitalk i ekspert ds. kampanii marketingowych w mediach społecznościowych, z doświadczeniem w branży dealerskiej. Jego poprzednie szkolenie dedykowane dealerskim marketerom („Skuteczne reklamy salonów samochodowych na Facebooku i Instagramie”) zostało ocenione przez uczestników na 4,75 (w skali 1- 5).

Czy to się opłaca?

Zapisuję się
  • Jak działają kampanie na LinkedInie i jakie formaty najlepiej sprawdzą się w przypadku dealerskiego biznesu?
  • Jak stworzyć najbardziej pożądane grupy docelowe i precyzyjnie je targetować?

Na szkoleniu dowiesz się między innymi:

  • Jak ustawić grupę docelową złożoną z pracowników wybranych firm czy osób pracujących na konkretnych stanowiskach?
  • Jak połączyć reklamę na LinkedInie z innymi kanałami – reklamą na Facebooku i w Google?

DZIAŁ MARKETINGU

Samodzielnie planujesz, ustawiasz i rozliczasz akcje marketingowe? Otrzymasz praktyczną wiedzę, gotową do zastosowania w kampaniach na LinkedInie

Chcesz punktowej akcji sprzedażowej kierowanej do konkretnej, wyselekcjonowanej grupy odbiorców? Pokażemy Ci, jak LinkedIn może stać się rozbudowanym „CRM-em” Twojej firmy

Do kogo kierujemy szkolenie?

DZIAŁ HANDLOWY

Gdzie?
Online - możliwość połączenia z dowolnego miejsca

Chcę poznać szczegóły

Kiedy?
14 czerwca 2023 r.

Za ile?
Już od 590 zł netto

4 powody, dla których warto...

PRAKTYCZNA WIEDZA

Dowiesz się, jak krok po kroku stworzyć kampanię na LinkedIn, a także poznasz efektywne porady dot. jej konfiguracji

Program szkolenia został w pełni dostosowany do potrzeb branży dealerów samochodowych

Po szkoleniu otrzymasz instrukcję podsumowującą szkolenie w formacie PDF, z którą przejdziesz na nowo cały proces

W 100% DOPASOWANY PROGRAM

MATERIAŁY ZE
szkoleni
a

W trakcie będziesz mógł zadawać pytania. Odpowiedź na wszystkie uzyskasz podczas sesji Q&A

PYTANIA
I ODPOWIEDZI

materiały ze szkolenia

O SZKOLENIU

...

...

...

...

...


...

...

...

...

...

Opinie nt. poprzedniego szkolenia z Arturem Jabłońskim

"Dużo praktycznej wiedzy. Całość oceniam pozytywnie, a wiele aspektów poruszonych na szkoleniu będę wykorzystywać w codziennym ustawianiu i pozycjonowaniu reklam."

Patrycja Wachek, Toyota Bednarscy

"

"Przydatne szkolenie pod kątem prowadzenia oraz optymalizacji kampanii na Facebooku i Instagramie, jak również analizy i kontroli agencji. Polecam!"

Malwina Lis, Volvo Car Kalisz

"

Marta Wachholz, Auto Diug

"Szkolenie o praktycznych zastosowaniach działań w sferze marketingu. Profesjonalne odpowiedzi na zadawane pytania. Bardzo przydatne wskazówki do pracy."

"

"Szkolenie było bardzo ciekawe i profesjonalnie przeprowadzone. Artur tłumaczył po kolei, co i jak robić, przy tym odpowiadając na pytania. Bardzo dużo wyniosłam z tego szkolenia, za co dziękuję."

Joanna Boratyńska, Toyota Auto Park

"

Image Image Image Image Image Image Image

Tak w 10-punktowej skali uczestnicy Kongresu Dealerów ocenili wystąpienie Artura Jabłońskiego podczas ostatniej 13. edycji!

9,59

Zobacz wystąpienie trenera podczas jednej z naszych konferencji

MODUŁ 1, 2 (10.00 - 11.15)

WPROWADZENIE

  • Fakty i mity o LinkedIn w Polsce - kto i jak używa LinkedIna? Czy warto się na nim reklamować?
  • Czy reklama na LinkedInie ma sens? Najczęściej powtarzane przesądy na temat tego kanału
  • Dealer na LinkedInie kontra dealer na Facebooku - zupełnie inne podejście czy kontynuacja dobrych praktyk?

PIERWSZE KROKI

  • Zakładanie i konfiguracja konta reklamowego na LinkedInie
  • Podobieństwa i różnice między reklamą na Facebooku, Google i LinkedInem
  • Jak połączyć działania reklamowe na LinkedInie z innymi kanałami - reklamą w Google i na Facebooku?
  • Jak działają cele reklamowe na LinkedInie i z których z nich powinien korzystać dealer?

14 czerwca 2023

PROGRAM

MODUŁ 3 (11.30 - 12.30)

GRUPA DOCELOWA

  • Które sposoby targetowania reklamy na Linkedinie mają sens, a które nie?
  • Jak docierać z reklamą do osób pracujących na konkretnych stanowiskach?
  • Jak ustawić grupę docelową złożoną z pracowników konkretnych firm?

PRZERWA

MODUŁ 4, 5 (13.00 - 14.30)

REMARKETING

  • Jak ustawić remarketing na LinkedInie - i czy to się w ogóle opłaca?
  • Jak docierać z reklamą do listy swoich kontaktów telefonicznych?
  • Jak docierać z reklamą do własnej bazy mailowej dealera?

Kliknij tutaj dwukrotnie aby edytować tekst

14 czerwca

12.30 - 13.00

KONFIGURACJA

I REKLAMA

  • Jak powinna wyglądać reklama dealera na LinkedInie?
  • Jak krok po kroku skonfigurować reklamę na LinkedIn?
  • Analiza wyników - na co zwrócić uwagę?
  • Estymacje wyników - na co mogę liczyć? Jakie są średnie koszty?

11.15 - 11.30

PRZERWA

MODUŁ 6 (14.30 - 15.00)

SESJA Q&A

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Prowadzący

Założyciel agencji Digitalk, specjalizującej się w doradztwie marketingowym oraz reklamie i kampaniach sprzedażowych w mediach społecznościowych. Na salach szkoleniowych spędził ponad 6 tys. godzin. Do grona jego klientów należą zarówno duże korporacje, jak i urzędy czy instytucje kultury. Pracował m.in. dla: Ergo Hestii, Allegro, Benefii, Orange czy mBanku. Autor czterech bestsellerowych poradników biznesowych oraz twórca jednego z najpopularniejszych w Polsce podcastów o marketingu.

ARTUR JABŁOŃSKI

Icon Icon

Informacje szczegółowe

DATA i MIEJSCE

14 czerwca 2023 r.

Online

CENA

Szkolenie online już od 590 zł netto!

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Szkolenie potrwa 5 godzin i będzie podzielone na moduły tematyczne

DOSTĘPNE PAKIETY SZKOLENIA

STANDARD

590 PLN

Udział w szkoleniu online w formule na żywo

GRUPOWY

1490 PLN

WYBIERAM
WYBIERAM

(1 uczestnik)

Udział na żywo

Możliwość zadawania pytań

Dostęp do nagrania ze szkolenia

Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej

Certyfikat w formie elektronicznej

Certyfikat w formie papierowej

Opracowanie z listą towarów z przypisanymi kodami CN i oznaczeniami GTU

Prywatna, 1-godzinna telekonferencja z Martą Szafarowską

Liczba dostępnych pakietów:

Udział na żywo

Możliwość zadawania pytań

Dostęp do nagrania ze szkolenia

Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej

Certyfikat w formie elektronicznej

Certyfikat w formie papierowej

Opracowanie z listą towarów z przypisanymi kodami CN i oznaczeniami GTU

Prywatna, 1-godzinna telekonferencja z Martą Szafarowską

Liczba dostępnych pakietów:

(3 uczestników)

Podsumowanie szkolenia w formie instrukcji PDF

Możliwość zadawania pytań w czasie sesji Q&A

Certyfikat uczestnictwa
w formie elektronicznej

(dla 3 uczestników)

Możliwość dokupienia licencji dla dodatkowego uczestnika (indywidualny dostęp do szkolenia i imienny certyfikat)

(490 zł / każda dodatkowa osoba)

* do podanych cen należy doliczyć 23% VAT

MODUŁ 2

GRUPY DOCELOWE

> SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY <

Wybierz pakiet dla siebie

Udział w szkoleniu online w formule na żywo

STANDARD

590 zł

GRUPOWY

Podsumowanie szkolenia w formie instrukcji PDF

Możliwość zadawania pytań w czasie sesji Q&A

Certyfikat uczestnictwa w formie elektronicznej

Możliwość dokupienia licencji dla dodatkowego uczestnika
(indywidualny dostęp do szkolenia i imienny certyfikat)

1490 zł

490 zł / każda dodatkowa osoba

Formularz zgłoszeniowy

Rejestracja na szkolenie została zakończona...

* Regulamin dostępny jest tutaj

** Więcej szczegółów dostępnych jest w polityce prywatności organizatora szkolenia firmy DCG Dealer Consulting. Pełna treść dostępna jest tutaj

Dane do faktury:
Dane uczestników:

Twoje uwagi:

KONTAKT

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Łukasz Obrycki

obrycki@miesiecznikdealer.pl

+48 725 515 775


to projekt firmy DCG Dealer Consulting, wydawcy Miesięcznika „Dealer” poświęcony w całości marketingowi w firmach dealerskich, w szczególności marketingowi internetowemu. W jego ramach funkcjonuje biuletyn, powstają artykuły i materiały edukacyjne oraz organizowane są cykliczne, dedykowane szkolenia, których tematyka i programy skrojone są pod potrzeby osób odpowiedzialnych za działania marketingowe i sprzedażowe w firmach dealerskich.

Obserwuj nas na:

ul. Komitetu Obrony Robotników 56

02-146 Warszawa

Tel. 22 243 63 86
redakcja@miesiecznikdealer.pl